Opět se pod mým článkem „K TRAUMATICKÉMU BODU CESTY“ objevil inspirativní komentář, na který je vhodné šířeji reagovat. Ve výsledku se jedná o relativně dlouhý text, který jsem z praktických důvodů rozdělil na jednotlivé části. Můžete si rozkliknout a přečíst nejen jednotlivé zásadní komentáře, ale hlavně témata, který z komentářů vyplývají. V nich pak najdete obsáhlejší shrnutí informací týkajících se daného problému.
Je třeba říci, že obsáhnout celou problematiku by vyžadovalo ještě širší formát, ale pro začátek, pro úvod do problematiky budou následné řádky dostatečné.
Pokud jste dotčené články ještě nečetli, můžete si článek otevřít kliknutím na obrázek
Komentáře
Není nezbytně nutné si přečíst komentáře, které mě vedly k napsání textu, ale pro pochopení všech souvislostí to vřele doporučuji. Rozkliknutím názvů jednotlivých komentářů se vám zobrazí jeho celý obsah.
Velice oceňuji zájem komentujícího o dění v obci a jeho výzva, aby se i další lidé neostýchali zapojit do diskuze je mi nejen sympatická, ale i praktická.
Chápu, že ne každý má chuť a čas strávit hodiny pozorujíc tlachání zastupitelů na úřadě. Z běžného života ale známe situace, že tu a tam se nám něco nelíbí a tu a tam přijde nápad, jak by se co dalo dělat lépe. Komentování našich článků je jednou z cest, jak iniciovat změnu.
Témata
Z textu komentářů se nám vyprofilovaly následující témata, kde je každému věnována samostatná kapitola. Pro větší přehlednost textu je každé téma zabaleno pod názvem kapitoly, takže pro čtení je třeba si jej rozkliknout.
K bodům náleží ještě Revitalizace nábřeží, ke které se dovolím vyjádřit až v příštím týdnu.
Závěrem
Snažil jsem se dané body popsat v rychlosti co nejobšírněji ,ale sám musím uznat, že se v podstatě jedná o základní úvod do tématu. Na druhou stranu i tak se nakonec jedná o relativně dlouhý text a obávám se, že ne příliš mnoho našich spoluobčanů bude mít trpělivost si je celé přečíst. Také právě proto jsem je rozdělil do jednotlivých sekcí tak, aby se daly vyjmout jako jednotlivé články spojené s daným tématem.
Na závěr ještě něco pozitivního – objevila se nám tu první vlaštovka z problémové mapy. V dokumentu jsem doporučoval řešení nájezdů takovým celkem běžným stavebním způsobem:
Výsledek vidíte na obrázku níže…
Ano, musím ocenit rychlost s jako se po 4 letech nicnedělání k problému přistoupilo. Do dvou týdnů od oznámení problémové mapy máme hotovo. Tleskám!
A opravdu musím ocenit, že jen těžko by mi někdo dal lepší potvrzení mého lkaní nad lemplování v obecních věcech…


Komentující se pídil po finanční stránce problémové mapy. Sečetl (a správně) že celkové odhadované náklady se pohybují někde kolem 2,5 mil. Kč. U některých výše uvedených bodů jsem se finanční otázce věnoval a to hlavně v poměru k vynaloženým prostředkům jiným směrem nebo nevhodně nevynaloženým.
Ale jak vidím první vlaštovku řešení, tak rozpočet pro příští rok rozhodně není ohrožen. Do půlky volebního období to vydrží, pak to nějak okecáme a dál to nikoho nezajímá…
Napsat komentář